תנאים לקבלת הלוואות

בכל שלב בחיים בו תצטרכו הלוואה, תיאלצו להתמודד עם הבירוקרטיה הכרוכה בקבלת ההלוואה. לכל גוף מלווה ישנם תנאים וחוקים משלו לנתינת הלוואה. תנאים לקבלת הלוואות הם מקובלים ואצל חלק מהגופים יהיו נוחים ופשוטים ואצל אחרים יכולים להיות נוקשים יותר. כל נונתי ההלוואות רוצים בדרך כלל ביטחונות במקרה שהלווה לא יצליח לעמוד בהחזר ההלוואה.

הלוואות אפשריות בסוגים רבים ולכל סוג תנאים משלו לקבלת ההלוואה. לדוגמא הלוואות אקספרס הן הלוואות הניתנות במהירות, לרוב על ידי גופים פרטיים כמו חברות האשראי אך אפשריות גם על ידי הבנק וסכום ההלוואה האפשרי בדרך כלל אינו עולה על 30 אלף ₪ והחזר ההלוואה אפשרי לתעריף זמן של עד כ-3 שנים מרגע קבלת ההלוואה.

הלוואות אחרות כמו הלוואות בלון, הלוואות גישור, הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות בכרטיסי אשראי ומשכנתאות למשל, הן הלוואות עם תנאים אחרים ומגוונים.





בשוק יש מגוון עצום של סוגי הלוואות וישנם לא מעט גופים המספקים תנאים נוחים וקלים לקבלת ההלוואה. באתר "כמה קל" לדוגמה יש אפשרות לקבלת הלוואה על ידי מילוי טפסים בצורה פשוטה בדרך כלל נבדקים בתוך מספר שעות והלוואה מאושרת בטווח של יום מבקשתה.

חברות אשראי למשל מאפשרות קבלת הלוואה דרך הנפקת טפסים סטנדרטיים פשוטים של תלושי משכורת אחרונים, מצב החשבון בבנק וצילום תעודת זהות וגם הלוואות אלה בדרך כלל הן הלוואות הניתנות במהירות על ידי חברות האשראי. בנוסף יש לא מעט אתרים המאפשרים את מילוי טופס בקשת ההלוואה דרך האתר עצמו ובכך מקלים את ההליך הבירוקראטי הכרוך בקבלת ההלוואה.

title_480_01

 

title_480_02

הוספת תגובה

תפריט נגישות